Dostawa i płatność

1. Dostawa

1.1 Nagrody PAYBACK (Cadooz): darmowa dostawa kurierem DPD, DHL oraz do urządzeń Paczkomat® InPost, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).

1.2 Nagrody BP: darmowa dostawa kurierem DHL, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).


2. Formy płatności

2.1 E-przelewem.

2.2 Przelewem tradycyjnym w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia – informacje do dokonania przelewu podane przy finalizowaniu zamówienia.

2.3 W punkcie stacjonarnym (np. na poczcie, w banku) za pomocą wygenerowanego formularza przelewu w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

2.4 Wszystkie płatności obsługuje Przelewy24.

3. Zwroty

3.1 W przypadku konsumenckiego prawa odstąpienia, zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni od otrzymania nagrody, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej na formularzu zwrotu dostarczanym razem z nagrodą. W przypadku zwrotów nagród sprzedawcy Cadooz GmbH wymagany numer Klienta to: 53212. Zwrot u sprzedawcy Cadooz GmbH jest bezpłatny.

Dla nagród sprzedawcy BP, uruchomiona została strona ułatwiająca zwrot zamówionej wcześniej nagrody: https://dhl24.com.pl/serwis/xbs/panel-prosty/bp/krok1

3.2 W przypadku reklamacji (np. towar uszkodzony, wada), zgłoszenie musi zostać dokonane w ciągu roku od wykrycia wady, najpóźniej w ciągu 2 lat od otrzymania nagrody. Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu +48 22 339 63 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora).


Powrót na stronę główną -> PAYBACK

Powrót do -> sklepu z nagrodami PAYBACK