Masz pytania?

Kupony

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Kupony PAYBACK

➡️ Czym są kupony PAYBACK?

Kupony to oferty od sklepów, dzięki którym możesz zbierać jeszcze więcej °Punktów PAYBACK. Pamiętaj tylko, że musisz je aktywować tj. kliknąć w przycisk Aktywuj kupon przed zakupem.

Kupony znajdziesz na stronie internetowej PAYBACK, wydrukowane na paragonach w sklepach stacjonarnych oraz w aplikacji mobilnej.

Każda zarejestrowana karta PAYBACK może otrzymać kupony z różnymi ofertami (niezależnie od liczby kart dodanych na jednym koncie), dzięki temu kupony są lepiej dopasowane do potrzeb każdego uczestnika osobno.

➡️ Jakie są rodzaje kuponów PAYBACK?

Kupony elektroniczne– kupony dostępne na stronie i w aplikacji mobilnej PAYBACK w sekcji Kupony. W przypadku korzystania z kuponów elektronicznych wystarczy je aktywować przed dokonaniem zakupów. °Punkty promocyjne, jeśli regulamin kuponu został spełniony, zostaną naliczone automatycznie.

Warunki i wymogi jakie należy spełnić, aby punkty z kuponu zostały przyznane są opisane pod ikoną „i”, znajdującą się w prawym górnym rogu każdego kuponu.

Po aktywacji kuponów zobaczysz, że różnią się one od siebie kolorem. Kupony dla sklepów internetowych pokolorowaliśmy na czerwono z napisem „Użyj online”, natomiast kupony dla sklepów stacjonarnych mają biały przycisk z napisem „Użyj w sklepie”.

Jeśli zobaczysz na liście złoty kupon - gratulacje! To są specjalnie wybrane kupony, dzięki którym zyskasz najwięcej °Punktów.

Kupony drukowane – dostępne są u Partnerów stacjonarnych, najczęściej w formie wydruku po dokonaniu transakcji. Kupony są osobnym polem na rachunku za zakupy lub w formie papierowego kuponu, będącego elementem gazetki promocyjnej, broszury lub innego materiału od PAYBACK lub jednego z Partnerów Programu. Jeśli posiadasz papierowy kupon, wystarczy poprosić sprzedawcę o jego zeskanowanie wraz z kartą PAYBACK w trakcie robienia zakupów. Jeśli regulamin kuponu został spełniony, °Punkty pojawią się na koncie.

➡️ Jak zbierać °Punkty z kuponów PAYBACK?

Kolejność aktywacji kuponów decyduje o naliczeniu °Punktów promocyjnych. °Punkty zawsze zostaną dodane z pierwszego aktywowanego kuponu dla danego partnera lub kategorii objętej promocją.

Uwaga! Aby otrzymać °Punkty z kuponu musisz użyć zawsze tej samej karty, na której dokonałeś jego aktywacji lub tej samej karty dla której otrzymałeś kupon papierowy (w przypadku zakupów stacjonarnych np. w sklepach Carrefour).

Dodatkowo, indywidualne zasady naliczania °Punktów promocyjnych opisane są w szczegółach każdego kuponu przypisanego dla karty PAYBACK.

Jeżeli postąpiłeś zgodnie z zasadami, a po regulaminowym czasie od zakupów nadal nie widzisz dodatkowych °Punktów, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego (formularz jest dostępny po zalogowaniu na koncie) albo pod numerem +48 22 339 63 00.

Pamiętaj żeby przygotować dane niezbędne do przyjęcia reklamacji:
- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowane °Punkty z kuponu,
- opis kuponu (liczba °Punktów, rodzaj oferty),
- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od sklepu online jako potwierdzenie zamówienia) lub skan paragonu (dla zakupów stacjonarnych)
- kwotę transakcji,
- datę transakcji,
- nazwę sklepu,

Sprawdzimy co się stało i damy Ci znać najszybciej jak to możliwe :)

➡️ Jakie są warunki otrzymania kuponów PAYBACK?

Nie widzisz żadnych kuponów dla Ciebie? Sprawdź, czy podczas rejestracji wyraziłeś zgodę marketingową, która jest niezbędna do tego abyśmy mogli wyświetlać i drukować kupony. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia konta na stronie PAYBACK.pl oraz w aplikacji.

Jeżeli mimo wyrażonej zgody nadal nie widzisz kuponów, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

UWAGA: Kupony są dodatkową szansą zbierania °Punktów i może zdarzyć się sytuacja, że nie będą one dostępne na Twoim koncie dla wybranego partnera przez dłuższy czas.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!