PIN to 4-cyfrowy kod nadawany przez uczestników Programu PAYBACK. Potrzebny jest do wymiany °Punktów u partnerów stacjonarnych: BP, PSB-Mrówka, Multikino i Cinema 3D (wpisanie PIN-u na terminalu w celu autoryzacji transakcji).
Dla osób zarejestrowanych przed 29.03.2022 r. ustawimy domyślnie kod PIN w formacie DDMM (dzień i miesiąc urodzenia). Nie ma konieczności jego zmiany.
➡️ Jak ustawić PIN?
Aby ustawić PIN, należy zalogować się na stronie www.payback.pl lub skorzystać z aplikacji mobilnej PAYBACK (opcja dostępna od 7 kwietnia). Zmiany można dokonać w sekcji “Ustawienia konta”. Można też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi PAYBACK pod nr +48 22 339 63 00. Pomożemy Ci ustawić PIN. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.
➡️ Czy wymagana jest zmiana PIN-u?
Zmiana PIN-u nie jest wymagana dla osób, które posiadają już konto. W dalszym ciągu będzie można korzystać z dotychczasowego formatu DDMM (dzień/miesiąc urodzenia) do autoryzacji transakcji np. podczas wymiany °Punktów na zakupy. Istnieje jednak możliwość zmiany PIN-u na własny.
Dla osób nowo zarejestrowanych (po 29.03.2022) wymagane jest ustawienie PIN-u w formie 4-cyfrowego kodu.
➡️ Czy można ustawić PIN w aplikacji PAYBACK?
Tak, będzie to możliwe od 7 kwietnia w sekcji „Ustawienia konta” poprzez podanie własnego 4-cyfrowego kodu.
➡️ Dlaczego wymagane jest ustawienie hasła i PIN-u? Czy potrzebne są oba elementy?
Hasło będzie potrzebne do logowania do konta PAYBACK na www bądź w aplikacji, a PIN potrzebny jest do wymiany °Punktów u partnerów stacjonarnych. Dla osób zarejestrowanych przed 29.03.2022 r. ustawimy domyślnie kod PIN w formacie DDMM (dzień i miesiąc urodzenia). Nie ma konieczności jego zmiany.
➡️ Czy jeśli PIN nie zostanie zmieniony, to nie będą w pełni działać funkcjonalności PAYBACK np. nie będzie możliwości wymiany °Punktów w sklepach stacjonarnych?
Osoby posiadające już konto PAYBACK (zarejestrowane przed 29.03.2022 r.) w dalszym ciągu będą mogły w pełni korzystać z funkcjonalności PAYBACK tj. wymieniać °Punkty na nagrody i zakupy u partnerów stacjonarnych za pomocą dotychczasowego formatu DDMM (dzień/miesiąc urodzenia). Zmiana PIN-u nie jest wymagana, istnieje jednak możliwość zmiany na własny. Natomiast osoby nowo zarejestrowane (od 29.03), aby korzystać w pełni z Programu PAYBACK, powinny ustawić PIN w formie 4-cyfrowego kodu.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!