Masz pytania?

°Punkty PAYBACK

Strona GłównaPomoc i kontakt ● °Punkty PAYBACK

➡️ Jakie są rodzaje °Punktów PAYBACK?

°Punkty do wykorzystania - możesz wymienić je na nagrody i vouchery, albo obniżyć nimi cenę zakupów lub paliwa!

°Punkty oczekujące – niektórych °Punktów (np. za transakcje w sklepach online) nie możesz wykorzystać od razu. Ich odblokowanie zazwyczaj trwa od 35 do 90 dni. Dokładną datę odblokowania znajdziesz w szczegółach transakcji.

°Punkty wygasające - °Punkty zebrane ponad 3 lata temu zostaną automatycznie wygaszone 29.02. Jeżeli na swoim koncie widzisz wygasające °Punkty, nie czekaj, wykorzystaj je od razu!

➡️ Jak sprawdzić ile mam °Punktów PAYBACK?

Liczbę zebranych °Punktów PAYBACK można sprawdzić w trzech miejscach:

1. Po zalogowaniu, na stronie PAYBACK.pl. Liczba zebranych °Punktów jest widoczna w prawym górnym rogu strony,

2. Po zalogowaniu w aplikacji mobilnej PAYBACK (saldo °Punktowe jest widoczne po zalogowaniu, a po jego kliknięciu zostajemy przekierowani na ekran ze szczegółowym zestawieniem wszystkich transakcji z kartą PAYBACK),

Uwaga: do zalogowania potrzebny jest 10-cyfrowy numer karty PAYBACK , oraz hasło podane podczas rejestracji do Programu.
*Jeśli nie masz pewności czy Twoja karta jest zarejestrowana możesz to sprawdzić łatwo tutaj.
*Niezbędne informacje na temat hasła PAYBACK znajdziesz tutaj.

3. Na paragonie, po transakcji z kartą PAYBACK, dokonanej u jednego z Partnerów stacjonarnych Programu: BP i Maxi Zoo.

➡️ Jak zbierać °Punkty PAYBACK?

Podczas zakupów stacjonarnych: wystarczy samodzielnie zeskanować kartę PAYBACK (w formie plastikowej albo aplikacji) np. przekazać ją do zeskanowania kasjerowi np. na stacji BP, w sklepach PSB Mrówka.

Podczas zakupów online: w pierwszym kroku konieczne jest zalogowanie się na stronie PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej, wybierz interesujący Cię sklep z naszej listy , a następnie kliknij w przycisk „do sklepu”. W ten sposób możemy Cię rozpoznać jako uczestnika Programu i nagrodzić za zakupy. Zestaw przydatnych informacji dotyczących zbierania °Punktów w sklepach online znajdziesz ->tutaj<-

Możesz zbierać więcej °Punktów korzystając z kuponów! Aktywuj je przed zakupami i ciesz się dodatkowymi °Punktami.

°Punkty za zakupy w Sklepach Online są blokowane (°Punkty oczekujące) na czas potrzebny PAYBACK na zweryfikowanie, czy zakupione towary nie zostały zwrócone do sklepu. Nie możesz ich wtedy użyć, ale bez obaw - możesz je zobaczyć na swoim koncie °Punktowym. Zazwyczaj, czas oczekiwania wynosi od 35 do 90 dni. Tutaj znajdziesz wskazówki jak sprawdzić, które z Twoich °Punktów są zablokowane.

➡️ Jaki jest czas naliczenia °Punktów PAYBACK?

Czas naliczenia °Punktów zależy od sklepu, w którym robisz zakupy. Zazwyczaj naliczamy °Punkty w ciągu 48 godzin od daty transakcji, ale czas ten może się wydłużyć nawet do 90 dni. Zapoznaj się z zasadami przyznawania °Punktów w sklepach stacjonarnych oraz online

➡️ Co zrobić, gdy nie naliczyły mi się °Punkty PAYBACK?

°Punkty za kupony, dodatkowe promocje lub udział w konkursach, naliczane są w zależności od sklepu i regulaminu promocji. Czasami naliczenie °Punktów może nastąpić nawet 45 dni po zakończeniu promocji. Szczegółowe informacje o zasadach naliczania °Punktów zawsze znajdziesz w szczegółach kuponu lub na wizytówkach danego sklepu stacjonarnego oraz online.

Jeżeli spełniasz wszystkie warunki promocji, a po regulaminowym czasie od zakupów nadal nie widzisz naliczonych °Punktów, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego (formularz jest dostępny po zalogowaniu na koncie) albo pod numerem +48 22 339 63 00.

Pamiętaj żeby przygotować dane niezbędne do przyjęcia reklamacji:

- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowana transakcja

- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od sklepu online jako potwierdzenie zamówienia) lub skan paragonu (dla zakupów stacjonarnych)

- kwotę transakcji

- datę transakcji

- nazwę sklepu

Brakujące punkty za zakupy w Allegro dokonane poprzez PAYBACK możesz zgłosić w Pogotowiu Punktowym. Błyskawicznie udzielimy Ci pomocy. Dodaj zgłoszenie, a my zajmiemy się resztą.

➡️ Dlaczego nie naliczyły mi się °Punkty PAYBACK?

- Nadpisanie ostatniego źródła ruchu – warunkiem naliczenia °Punktów PAYBACK jest uzyskanie informacji od sklepu o wykonaniu transakcji po przejściu (ostatni klik) przez PAYBACK.pl. W momencie, w którym przed finalizacją transakcji przeglądamy inne strony internetowe (porównywarki cen, strony z kodami rabatowymi i inne) często następuje nadpisanie ostatniego źródła ruchu, przez co sklep identyfikuje transakcję, jako wykonaną z innego źródła ruchu niż PAYBACK i nie przesyła do nas informacji o naliczeniu °Punktów Uczestnikowi Programu. Co za tym idzie - podczas zakupów w Sklepach Online nie otwieraj innych kart ani okien w swojej przeglądarce oraz nie przechodź na stronę sklepu za pośrednictwem newsletterów wysyłanych z innego źródła niż PAYBACK,

- Adblock, AdFender – przed przejściem z PAYBACK.pl do wybranego sklepu, koniecznie sprawdź czy masz zainstalowany program blokujący reklamy. Jeśli tak, wyłącz go na czas zakupów lub dodaj PAYBACK.pl do listy wyjątków,

- Zablokowanie lub usunięcie plików cookies (ciasteczek)- w przypadku wyświetlenia na stronie www.payback.pl lub na stronie partnera komunikatu o wykorzystywaniu plików cookies niezbędna jest ich akceptacja. Dzięki temu nie zgubimy twoich śladów wykorzystania naszego Programu do zrobienia zakupów,

- Wtyczki do przeglądarek – niektóre dodatki do przeglądarek, szczególnie te pochodzące od Programów typu cashback, nadpisują źródła ruchu. Jeśli korzystasz z tego typu dodatków, wyłącz je przed dokonaniem zakupów z PAYBACK,

- Korzystanie z przeglądarki w trybie prywatnym/incognito – unikaj trybu prywatnego podczas dokonywania zakupów online. Metoda incognito blokuje ślady ruchu na stronach internetowych przez co nie wiemy, że Twój zakup został zrobiony z wykorzystaniem strony www.payback.pl,

- Dodatkowo, wyłączeniem z naliczania °Punktów mogą być objęte:
*zakupy wybranych produktów/usług lub kategorie produktów/usług,
*zakupy w aplikacji mobilnej sklepu,
*zakupy voucherów i kart podarunkowych,
*zakupy w których został wykorzystany kod promocyjny lub kupon zniżkowy z innego źródła niż PAYBACK,
*kwoty zakupów opłacone kartami podarunkowymi lub voucherami.
*produkty rezerwowane w sklepie internetowym z odbiorem i płatnością dokonywaną w sklepie stacjonarnym

➡️ Jak zbierać °Punkty PAYBACK na Allegro?

Aby mieć pewność, że °Punkty PAYBACK za zakupy na Allegro zostaną Ci naliczone, przez 24h przed dokonaniem zakupu nie korzystaj ze stron z kodami rabatowymi, nie klikaj w reklamy oraz linki wysyłane przez Allegro i wyświetlane poza PAYBACK, nie szukaj produktów w wyszukiwarkach Allegro oraz w porównywarkach cenowych.

Najczęstsze przyczyny w nienaliczeniu °Punktów na Allegro automatycznie:
-> google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika. Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z serwisu PAYBACK.
-> notification – kliknięcie w powiadomienie dotyczące przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w aplikacji mobilnej Allegro lub na stronie Allegro.pl.
-> direct – przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu PAYBACK;
-> facebook lub inne social media – kliknięcie w link do zakupionego przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w serwisach społecznościowych lub w komunikatorach internetowych przed przekierowaniem z serwisu PAYBACK celem dokonania jego zakupu;
-> porównywanie cen – kliknięcie w link do zakupionego przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w serwisach typu porównywarki cenowe przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu PAYBACK;
-> aplikacja – przeglądanie przedmiotu w aplikacji Allegro lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu PAYBACK.

°Punkty PAYBACK nie są przyznawane za zakup produktów w licytacji oraz za produkty w kategoriach: Antyki i Sztuka, Erotyka, Inne pojazdy i łodzie, Kolekcje, Leki bez recept i dermokosmetyki, Maszyny, Militaria, Motocykle i Quady, Naczepy, Nieruchomości, Przyczepy, Rękodzieło, Samochody, Suplementy diety i odżywki, Usługi, Wakacje.

°Punkty PAYBACK naliczają się dla każdego produktu osobno, zgodnie z przelicznikiem: 1 °Punkt za każde wydane 5 zł (bez uwzględnienia kosztów przesyłki). Powinny być one widoczne na Twoim koncie w ciągu 3 dni* od dokonania zakupu i zmienią status z oczekujących na aktywne po upływie 55 dni.* Maksymalny czas naliczenia °Punktów to 30 dni.

Jeśli wejdziesz do Allegro bezpośrednio, z pominięciem PAYBACK, nie będziemy mogli naliczyć Ci °Punktów.

Brakujące punkty za zakupy w Allegro dokonane poprzez PAYBACK możesz zgłosić w Pogotowiu Punktowym. Błyskawicznie udzielimy Ci pomocy. Dodaj zgłoszenie, a my zajmiemy się resztą.

➡️ Jak wymienić °Punkty PAYBACK na zakupy?

W niektórych sklepach możesz obniżyć cenę zakupów °Punktami. W tym celu wyraź taką chęć przy kasie, zeskanuj kartę PAYBACK i wpisz PIN. Dla osób zarejestrowanych przed 29.03.2022 r. domyślnym PIN-em jest DDMM (dzień i miesiąc urodzenia). Aby zmienić PIN, należy zalogować się na stronie www.payback.pl lub skorzystać z aplikacji mobilnej PAYBACK (opcja dostępna od 7 kwietnia). Zmiany można dokonać w sekcji “Ustawienia konta”.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!