U niektórych Partnerów PAYBACK, mogą Państwo korzystać z wybranych usług PAYBACK bezpośrednio w ramach usług elektronicznych tych Partnerów (np. strona internetowa, terminale sklepowe lub aplikacje), jak również za pośrednictwem Call Center danego Partnera. Niniejsza Polityka Prywatności informuje o przetwarzaniu Twoich danych z wykorzystaniem takich usług. Prosimy również zwrócić uwagę na ogólne informacje dotyczące ochrony danych osobowych w programie PAYBACK. Można je znaleźć tutaj.
1. Usługi PAYBACK u Partnerów
W zależności od konfiguracji technicznej Carrefour, możesz korzystać na przykład z następujących usług PAYBACK:
Rejestracja w PAYBACK;
Wyświetlanie i aktywacja ekuponów;
Zbieranie i wymiana Punktów;
Wyświetlanie salda Punktów i danych o Promocjach Punktowych dostępnych w Carrefour;
Aktualizacja danych adresowych;
Zamawianie usług PAYBACK;
Zamawianie innych usług Carrefour związanych z PAYBACK.
Dostawcami tych usług są poszczególni Partnerzy, dlatego należy u nich wybrać żądaną usługę. Należy pamiętać, że oferta usług elektronicznych lub w ramach Call Center może się różnić w zależności od Partnera. Możesz zapytać o usługi PAYBACK oferowane przez danego Partnera u takiego Partnera lub poprzez Call Center PARTNERA.
2. Odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych zgodnie z prawem
Zgodnie z prawem odpowiedzialność za usługi PAYBACK u Partnerów spoczywa zarówno na PAYBACK jak i na Partnerze. Od Partnera możesz otrzymać indywidualne informacje na temat ochrony danych osobowych wraz z dalszymi informacjami.
PAYBACK i dany Partner są współodpowiedzialni za przetwarzanie Twoich danych. W związku z tym, ustalili, który z nich wypełnia jakie zobowiązania w zakresie ochrony danych. Zasadnicza treść tych uzgodnień jest udostępniona.
3. Twoje dane podczas korzystania z usług PAYBACK u Partnera
Przed korzystaniem z usług PAYBACK u Partnera, niezbędne jest przekierowanie do serwisu elektronicznego PAYBACK, gdzie należy złożyć zamówienie na te usługi, w celu umożliwienia PAYBACK przesyłania danych Partnerowi.
Dopiero wtedy PAYBACK i dany Partner udostępnią dane wymagane dla usług PAYBACK u Partnera, które zamówiłeś u tego Partnera i wykorzystają je do świadczenia takich usług.
W zależności od usług PAYBACK dostępnych u partnera, mogą to być następujące dane:
zwrot grzecznościowy (Pani / Pan), imię i nazwisko;
data urodzenia;
adres/y domowy/e i adres/y dostawy;
adres/y e-mail;
numer/y telefonu;
numer/y kart/y PAYBACK;
saldo Punktów PAYBACK i Promocje Punktowe;
ekupony;
zamówione przez Ciebie usługi, np. newsletter PAYBACK.
Dane przekazywane w ramach usług są przetwarzane przez danego Partnera w celu świadczenia zamówionych przez Ciebie usług PAYBACK.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych opisanych w punkcie 3 jest Art. 6 par. 1 b) RODO (wykonanie umowy).
4. Okres przechowywania danych
PAYBACK przechowuje dane wygenerowane przez Partnera podczas korzystania przez Państwa z usług PAYBACK zgodnie z ogólnymi informacjami na temat ochrony danych w programie PAYBACK. Można je znaleźć tutaj .
Usługi PAYBACK w Carrefour
Chcę skorzystać z usług PAYBACK w ramach usług elektronicznych Carrefour Polska sp. z o.o. (tj. aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" i/lub "platformy carrefour.pl") (“Carrefour”) oraz Call Center Carrefour ("usługi PAYBACK w Carrefour").
Mam świadomość, że udostępnienie mi usługi będzie wymagało od Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. ("PAYBACK") i Carrefour wzajemnego udostępniania i dalszego przetwarzania moich danych osobowych.
Usługi PAYBACK w Carrefour umożliwiają korzystanie z wybranych usług PAYBACK w ramach usług elektronicznych Carrefour (np. strona internetowa, terminale w sklepach Carrefour lub aplikacje) oraz w Call Center Carrefour, o ile Carrefour oferuje te usługi.
W zależności od konfiguracji technicznej Carrefour, możesz korzystać na przykład z następujących usług PAYBACK:
Rejestracja w PAYBACK;
Wyświetlanie i aktywacja ekuponów;
Zbieranie i wymiana Punktów;
Wyświetlanie salda Punktów i danych o Promocjach Punktowych dostępnych w Carrefour;
Aktualizacja danych adresowych;
Zamawianie usług PAYBACK;
Zamawianie innych usług PARTNERA związanych z PAYBACK.
Aby umożliwić Ci korzystanie z usług PAYBACK w Carrefour w ramach usług elektronicznych Carrefour oraz w Call Center Carrefour, PAYBACK i Carrefour będą udostępniać i przetwarzać Twoje dane wymagane do tego celu.
Może to obejmować następujące dane o Tobie:
zwrot grzecznościowy (Pani / Pan), imię i nazwisko;
data urodzenia;
adres/y domowy/e i adres/y dostawy;
adres/y e-mail;
numer/y telefonu;
numer/y kart/y PAYBACK;
saldo Punktów PAYBACK Carrefour i Promocje Punktowe;
ekupony;
zamówione przez Ciebie usługi, np. newsletter PAYBACK.
Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.
dm-drogerie markt sp. z o.o.
Usługi PAYBACK w dm - zgoda marketingowa
Wyrażając poniższą zgodę marketingową, wyrażasz zgodę na korzystanie m.in. z następujących usług:
Spersonalizowanych rekomendacji produktów na podstawie Twoich transakcji PAYBACK.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez dm-drogerie markt sp. z o.o. (“dm”) w następujących celach marketingowych:
Personalizacja działań reklamowych dm, w tym:
badania rynku;
personalizacji reklam, ofert i innych informacji od dm w jego serwisach elektronicznych lub Call Center;
personalizacji newsletterów e-mail oraz mobilnych wiadomości push od dm (jeśli je zamówiłeś);
personalizację reklam pocztowych dm, ale tylko wtedy, gdy masz kartę PAYBACK dm i udzieliłaś/eś zgody marketingowej PAYBACK.
JAKIE DANE:
dm może przechowywać Twoje następujące dane i przetwarzać je w celach opisanych poniżej:
dane przekazane przez PAYBACK w celu korzystania z "usług PAYBACK u PARTNERA", tj. zwrot grzecznościowy (Pan / Pani), imię, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer (numery) telefonu, adres (adresy) zamieszkania i dostawy, saldo Punktów PAYBACK, e-Kupony, numer (numery) karty oraz zamówione przez Ciebie usługi PAYBACK (np. Newsletter),
dane dotyczące Twoich zakupów dokonanych w dm (tj. towary / usługi nabyte przez Ciebie - w sklepach, przez kanały elektroniczne, lub w inny sposób, kwota płatności, waluta, lokalizacja, identyfikator kasy lub terminala, data i numer transakcji oraz, jeśli dotyczy, oddział, lub kwota rabatu / ilość wymienionych Punktów PAYBACK),
dane zebrane podczas korzystania z usług PAYBACK w dm (tj. kiedy i z jakiej usługi PAYBACK korzystałaś/eś w dm), oraz
- dane, które są generowane (również niezależnie od usług PAYBACK w dm) - gdy korzystasz z usług elektronicznych dm, lub Call Center dm oraz niezależnie zamówionych newsletterów e-mail i mobilnych wiadomości push od dm (tj. kiedy i z których mediów korzystałaś/eś, kiedy i które z prezentowanych tam ofert widziałeś/aś, oraz czy z nich skorzystałeś/aś.)
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje można znaleźć w Polityce Prywatności PAYBACK oraz w Polityce Prywatności dm.
Możesz wycofać tę zgodę marketingową w dowolnym momencie, kontaktując się z Biurem Obsługi PAYBACK pisząc na adres: Al. Konstytucji 3 Maja 11, 96-200 Rawa Mazowiecka lub dzwoniąc pod numer 801 044 440 (koszt połączenia według taryfy operatora)
Inne zgody, które mogłeś/aś udzielić dm lub PAYBACK pozostają niezmienione i pozostają ważne, nawet jeśli nie udzieliłeś/aś niniejszej zgody. To samo dotyczy sytuacji, gdy najpierw udzielisz niniejszą zgodę, a następnie ją odwołasz.
Usługi PAYBACK w dm-drogerie markt sp. z o.o.
Polityka prywatności
U niektórych Partnerów PAYBACK, mogą Państwo korzystać z wybranych usług PAYBACK bezpośrednio w ramach usług elektronicznych tych Partnerów (np. strona internetowa, terminale sklepowe lub aplikacje), jak również za pośrednictwem Call Center danego Partnera. Niniejsza Polityka Prywatności informuje o przetwarzaniu Twoich danych z wykorzystaniem takich usług. Prosimy również zwrócić uwagę na ogólne informacje dotyczące ochrony danych osobowych w programie PAYBACK. Można je znaleźć tutaj.
1. Usługi PAYBACK u Partnerów
Obecnie dostępne są następujące usługi u Partnerów PAYBACK:
Rejestracja u danego Partnera PAYBACK;
eKupony PAYBACK;
Zbieranie i wymienianie Punktów PAYBACK u danego Partnera;
Saldo Punktów PAYBACK;
Wyświetlanie salda Punktów i danych o Promocjach Punktowych dostępnych u PARTNERA
Uzupełnianie lub korekta danych adresowych lub kontaktowych przetwarzanych przez PAYBACK lub danego Partnera.
Zamawianie usług PAYBACK,
Zamawianie innych usług PARTNERA związanych z PAYBACK.
Dostawcami tych usług są poszczególni Partnerzy, dlatego należy u nich wybrać żądaną usługę. Należy pamiętać, że oferta usług elektronicznych lub w ramach Call Center może się różnić w zależności od Partnera. Możesz zapytać o usługi PAYBACK oferowane przez danego Partnera u takiego Partnera lub poprzez Call Center PARTNERA.
2. Odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych zgodnie z prawem
Zgodnie z prawem odpowiedzialność za usługi PAYBACK u Partnerów spoczywa zarówno na PAYBACK jak i na Partnerze. Od Partnera możesz otrzymać indywidualne informacje na temat ochrony danych osobowych wraz z dalszymi informacjami.
PAYBACK i dany Partner są współodpowiedzialni za przetwarzanie Twoich danych. W związku z tym, ustalili, który z nich wypełnia jakie zobowiązania w zakresie ochrony danych. Zasadnicza treść tych uzgodnień jest udostępniona.
3. Twoje dane podczas korzystania z usług PAYBACK u Partnera
Przed korzystaniem z usług PAYBACK u Partnera, niezbędne jest przekierowanie do serwisu elektronicznego PAYBACK, gdzie należy złożyć zamówienie na te usługi, w celu umożliwienia PAYBACK przesyłania danych Partnerowi.
Dopiero wtedy PAYBACK i dany Partner udostępnią dane wymagane dla usług PAYBACK u Partnera, które zamówiłeś u tego Partnera i wykorzystają je do świadczenia takich usług.
W zależności od usług PAYBACK dostępnych u partnera, mogą to być następujące dane:
Twoje imię i nazwisko
Data urodzenia, adres zamieszkania oraz (jeśli inny) adres dostawy
Twój adres e-mail
Twój/je numer(y) telefonu
Numer(y) Twojej karty PAYBACK
Twoja liczba punktów PAYBACK
Wyświetlanie salda Punktów i danych o Promocjach Punktowych dostępnych u PARTNERA
Twoje eKupony PAYBACK
zamówione przez Ciebie inne usługi PAYBACK
Dane przekazywane w ramach usług są przetwarzane przez danego Partnera w celu świadczenia zamówionych przez Ciebie usług PAYBACK.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych opisanych w punkcie 3 jest Art. 6 par. 1 b) RODO (wykonanie umowy).
4. Reklama i badania rynku
a) Zgoda marketingowa
Poprzez taką zgodę zezwalasz Partnerowi na przetwarzanie powyższych danych wraz z innymi danymi w celach marketingowych, co zostało szczegółowo opisane tutaj.
Jeśli wyraziłeś zgodę na marketing Partnera:
Partner przechowuje te dane oraz dane wygenerowane przez Ciebie podczas korzystania z usług PAYBACK (tj. z których usług PAYBACK od Partnera korzystałeś i kiedy) i używa ich razem z tymi danymi do celów marketingowych, a mianowicie:
- dla celów opisanych w zgodzie na marketing, w szczególności do składania indywidualnie dopasowanych ofert pocztą, czy podczas korzystania z terminalu sklepowego PAYBACK.
b) Odwołanie zgody marketingowej
Możesz odwołać zgodę marketingową w dowolnym momencie, telefonicznie w Call Center Partnera.
Odwołanie zgody marketingowej nie ma wpływu na legalność przetwarzania danych, które miało miejsce do momentu odwołania na podstawie zgody marketingowej.
Korzystanie z części usług PAYBACK u Partnera jest możliwe również wtedy, gdy nie wyrazili Państwo zgody marketingowej dla tego Partnera lub odwołali zgodę marketingową dla tego Partnera w programie PAYBACK.
c) Podstawa prawna
Podstawą prawną dla przetwarzania danych opisanego w punkcie 4 jest Art. 6 par. 1 a) GDPR (zgoda).
5. Okres przechowywania danych
PAYBACK przechowuje dane wygenerowane przez Partnera podczas korzystania przez Państwo z usług PAYBACK zgodnie z ogólnymi informacjami na temat ochrony danych w programie PAYBACK. Można je znaleźć tutaj.
Usługi PAYBACK w dm
Chcę skorzystać z usługi PAYBACK w ramach usług elektronicznych dm-drogerie markt sp. z o.o. (“dm”) oraz Call Center dm ("usługi PAYBACK w dm").
Mam świadomość, że udostępnienie mi usługi będzie wymagało od Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. ("PAYBACK") i dm wzajemnego udostępniania i dalszego przetwarzania moich danych osobowych.
Usługi PAYBACK w dm umożliwiają korzystanie z wybranych usług PAYBACK w ramach usług elektronicznych dm (np. strona internetowa, terminale w sklepach dm lub aplikacje) oraz w Call Center dm, o ile dm oferuje te usługi.
W zależności od konfiguracji technicznej dmA, możesz korzystać z następujących usług PAYBACK:
Rejestracja w PAYBACK
Wyświetlanie i aktywacja eKuponów;
Zbieranie i wymiana Punktów;
Wyświetlanie salda Punktów i danych o Promocjach Punktowych dostępnych w dm
Aktualizacja danych adresowych
Zamawianie usług PAYBACK,
Zamawianie innych usług
PARTNERA związanych z PAYBACK.
Aby umożliwić Ci korzystanie z usług PAYBACK w dm w ramach usług elektronicznych dm oraz w Call Center dm, PAYBACK i dm będą udostępniać i przetwarzać Twoje dane wymagane do tego celu.
Może to obejmować następujące dane o Tobie:
zwrot grzecznościowy (Pani / Pan), imię i nazwisko
data urodzenia
adres/y domowy/e i adres/y dostawy
adres/y e-mail
numer/y telefonu
numer/y kart/y PAYBACK
saldo Punktów PAYBACK dm i Promocje Punktowe
eKupony
zamówione przez Ciebie usługi, np. newsletter PAYBACK
Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj.